odpalenie systemu PLD

Paweł Gołaszewski blues at ds.pg.gda.pl
Thu Jun 19 13:49:29 CEST 2003

On Tue, 17 Jun 2003, Stanisław Kobiałka wrote:
> Postanowiłem poznać (chociaż trochę ) Linuxa i ze względów językowych
> wybrałem dystrybucję PLD. I tu dla mnie zaskoczenie: nie mam żadnych
> problemów z instalacją (ostatnio instalowałem z sieci, a przedtem z CD),
> natomiast po zalogowaniu się jako administrator, mam na ekranie :
> [root at pldmachine/root]# ... i co dalej ? Nigdzie nie mogę znaleźć
> sensownego opisu postępowania , opis instalacji to przecież nie
> wszystko. Myślę, ż w tak poważnej witrynie powinny się znaleźć podstawy
> umożliwiające pracę i poznawanie systemu. Jeśli można, proszę o podanie
> [...]

Ale to co masz robić zależy od tego co chcesz uzyskać. Nie ma tu czegoś
takiego jak "wymagana procedura postępowania".

Jeżeli nie orientujesz się w systemach Unixowych po poszukaj w sieci
tutorili dla początkujących. Trochę witryn takie rzeczy zamieszcza.

Przydatna poza tym może się okazać witryna:
http://pldusers.one.pl/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski