Wymagania sprzetowe PLD.

Paweł Gołaszewski blues at ds6.pg.gda.pl
Mon Mar 24 21:58:42 CET 2003

On Mon, 24 Mar 2003, [Windows-1250] Łukasz P. (-xPLosive-) wrote:
>   No witam. Mam takie pytanko , jakie wymagania sprzetowe ma PLD? Dodam
>   ze mam Pentium II 350 Mhz 64 MB RAM 6,4 GB HDD. Heheh wiem ze
>   konfiguracja "nie powala na kolana" ale chcialbym sie dowiedziec czy
>   PLD bedzie dobrze funkcjonowal na moim sprzecie. Licze na szybka i
>   rzetelna odpowiedz bo juz mam dosc Windozy! ;-).

Będzie funkcjonował. Może to mało trochę pamięci, ale jeżeli weźmiesz
niezbyt wymagającego window managera to X-y też będą ładnie chodziły.

Linux wymaga procesora i386 i trochę pamięci (instalacja chyba wymaga
12MB, ale da się ręcznie zainstalować na mniejszej ilości). I linux na tym
chodzi normalnie.