PLD - instalacja po pcmcia

Wojciech Cieplak wojtekc at post.pl
Tue Mar 25 11:59:44 CET 2003

Próbowałem postawić PLD na notebook'u z uszkodzonym
CDROM. Jądro bootuje siępoprawnie, instalator startuje
ale dla każdej (wypróbowałem 3 różne typy) karty
Pcmcia mam zgłoszony komunikat "resource busy".
Co jest potrzebne dla pełnego określenia problemu?
Dodam jeszcze, że udało mi się postawić RH 7.3,
ale ambicja nie pozwoliła zostawić PLD odłogiem :-).
Dla RH jedna z kart stanowiła problem ale dwie pozostałe
działały z marszu.Trzecia też działa ale potrzebuje
nietypowego modułu.
wojtekc at post.pl
LC #60721
GG 40927