PLD

Marcin Mierzejewski marcin at mierzejewski.net
Mon May 26 11:00:18 CEST 2003

----- Forwarded message from Daedric <daedric at tlen.pl> -----

From: "Daedric" <daedric at tlen.pl>
To: <kevin at pld.org.pl>
Date: Thu, 15 May 2003 20:06:04 +0200
Subject: PLD

Witam!

chcę ściągnąć i zainstalować PLD (Polish Linux Distribution).
Na serwerze FTP, do którego jest link na stronie tej dystrybucji, jest wiele
folderów i plików. Nie wiem które ściągnąć.
Czym różnią się foldery i386 i i686?
Czy to drugie to osobna wersja dla nowszych procesorów?
Czy PLD jest w całości po polsku?
Czy zawiera KDE, GNOME i X-Windows?
Czy są w nim zawarte zestawy sterowników?
Jeśli nie proszę o namiary na nie.
Czy są pod Linuxa programy OCR, do nagrywania CD?
Czy moja karta dźwiękowa będzie poprawnie działać?
Czy PLD zawiera emulator windowsów? Słyszałem, że takowe istnieją.
Proszę o adres jakiejś strony, z której mógłbym nauczyć się poruszania w
linuxie i użytkowania tego systemu.
Czy PLD zaiera jakiś komunikator zgodny z Gadu Gadu?
Czy programy napisane w C++ pod linuxem będą działać pod Windowsami?
Skąd ściągnąć najnowszy StarOffice PL dla Linuxa?
Jak instalować linuksowe programy?
Czy płyty z danymi nagrane pod windowsem Linux odczytuje?
Czy może on korzystać z systemu plików Fat32, albo chociaż odczytywać dane z
takich partycji?
Czy sterowniki pod Linuksa można instalować z jakiegoś środowiska
graficznego bez wpisywania poleceń i edycji plików systemu?
Czym różnią się KDE i GNOME? Które z nich ma większe możliwości, jest
bardziej konfigurowalny i ma więcej dodatków i aplikacji?
Jak wygląda praca z XPde?
Jak od razu po instalacji PLD uruchomić GNOME?
Czy PLD jest w całości po polsku?
Czy zawiera KDE, GNOME, i X-Windows?
Czy jest tam emulator windowsa?
 Można zdobyć sterowniki do skanera pod Linuxa? (Primax Colorado 1200p)

Oto mój sprzęt:
- procesor Pentium 4 2,4 GHz z jądrem Northwood i FSB 533 MHz
- 512 MB DDR RAM PC-266 kość "no name"
- płyta główna MSI 845E Max z USB 2.0
- karta dźwiękowa AC '97 (6 kanałów) zintegrowana na płycie głównej
- karta graficzna MSI GeForce 4 MX-T8X z AGP 8x i 64 MB DDR, TV out
- modem Zoltrix Scorpius 56K
- dysk twardy Samsung 8 GB, 5400 rpm
- napęd CD - LG CD-ROM 52x
- nagrywarka LG CD-RW 40x/12x/40x
- skaner Primax Colorado 1200p
- drukarka Epson Stylu C42SX
- i jeszcze Genius G-08 Game Pad

Po wysłaniu maila do twórców PLD moją skrzynkę zasypuje kupa maili. Jak to
cofnąć?

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Kamil "Daedric"