Thanks

Krzysztof Zimnicki krzysztof_zimnicki at css.pl
Wed May 28 22:35:16 CEST 2003

  To co robicie to jakas fikcja. Pewnie pralnia brudnych pieniedzy. Bo
  jak zrozumieć, że:
  1. Do ftp'ów trudno sie dostać- praktycznie niemozliwe,
  do ktoregokolwiek czy w Polsce czy w USA
  2. Tzw. "bootdisk_net.img" ma 1.47 MB. Jaka dyskietka to przyjmie ?
  Zadna - normalnie to 1.44 MB !
  3. Zadalem sobie trud, sformatowalem dyskietke na 1.68 MB i co ? to
  nie jest "bootdisk" ! komputer olewa, nie reaguje, nie bootuje się !
  4. Zeby sciągnąc waszego Linuxa trzeba - w najlepszym przypadku ok
  36 godzin !
  Może was krzywdze ale wobec powyższych doswiadczen - dziekuje, nie
  skorzystam. Znajdę sensownego Linuxa gdzie indziej. I nie
  zniecheciłem sie po pierwszych pięciu minutach. Próbowałem.

Best regards,
 Krzysztof                          mailto:krzysztof_zimnicki at css.pl