Thanks

Paweł Gołaszewski blues at ds.pg.gda.pl
Thu May 29 00:34:31 CEST 2003

On Wed, 28 May 2003, Krzysztof Zimnicki wrote:
>   To co robicie to jakas fikcja.

Ciekawa opinia...

> Pewnie pralnia brudnych pieniedzy.

A to dobre :)))
ROTFL!

> Bo jak zrozumieć, że:
>   1. Do ftp'ów trudno sie dostać- praktycznie niemozliwe, do
>   ktoregokolwiek czy w Polsce czy w USA

Nie odpowiadamy za jakość twojego połączenia z siecią...

>   2. Tzw. "bootdisk_net.img" ma 1.47 MB. Jaka dyskietka to przyjmie ?
>   Zadna - normalnie to 1.44 MB !

Jakoś wszystkie moje przyjmują. Polecam zastosować się do instrukcji
przygotowania bootkietki, która jest w katalogu z obrazami.

BTW - pojemność dyskietki to 2MB - standardowo formatowana ma 1.44

>   3. Zadalem sobie trud, sformatowalem dyskietke na 1.68 MB i co ? to
>   nie jest "bootdisk" ! komputer olewa, nie reaguje, nie bootuje się !

Patrz wyżej...

>   4. Zeby sciągnąc waszego Linuxa trzeba - w najlepszym przypadku ok 36
>   godzin !

no i...? Kto ci każe?

>   Może was krzywdze ale wobec powyższych doswiadczen - dziekuje, nie
>   skorzystam.

To wolny kraj. Nikt ci nie każe.

> Znajdę sensownego Linuxa gdzie indziej. I nie zniecheciłem sie po
> pierwszych pięciu minutach. Próbowałem.

Chciałeś się wyżalić? Fajnie - zrobiłeś to :) Pewnie tylko bombie
wodorowej nie jesteśmy winni? ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski