layout strony PLD

Boski Cinek boski_cinek at o2.pl
Mon Sep 1 23:43:43 CEST 2003

Cze!
Ja w sprawie PLD Site. Nie znalazlem e-mail'a do autora wiec idzie na
feedback. Obserwujac od jakiegos czasu rozwoj strony PLD i nie widzac
wiekszych postepow postanowilem sam sie tym zajac i w ten sposob dolozyc
swoja cegielke do rozwoju swojej dystrybucji. W tej chwili jest to
bardziej wyrazenie checi pomocy, ale to juz jakis krok. przede mna
jeszcze dluga droga miedzy innymi kurs php:-), ale juz teraz
postanowilem cos zrobic. podsylam w zalaczniku moja wizje wygladu
PLD-wersja "bardzo beta" sluzaca raczej do tego, zeby pokazac co mam na
mysli. Chodzi tu nie tylko o sam wyglad, ale rowniez menu i organizacje
strony. Mysle, ze razem moglibysmy duzo zdzialac na polu "strona PLD" i
podrasowac tym samym stronke. Co o tym myslicie?
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"