layout strony PLD

Sergiusz Pawlowicz ser at metalab.unc.edu
Mon Sep 1 23:56:59 CEST 2003

--->[Quoting Boski Cinek <boski_cinek at o2.pl>:]

> Ja w sprawie PLD Site. Nie znalazlem e-mail'a do autora wiec
> idzie  na  feedback.  Obserwujac od  jakiegos  czasu  rozwoj
> strony PLD i nie  widzac wiekszych postepow postanowilem sam
> sie  tym zajac  i w  ten  sposob dolozyc  swoja cegielke  do
> rozwoju swojej  dystrybucji. W  tej chwili jest  to bardziej
> wyrazenie checi  pomocy, ale to  juz jakis krok.  przede mna
> jeszcze dluga droga miedzy innymi kurs php:-), ale juz teraz
> postanowilem cos  zrobic. podsylam  w zalaczniku  moja wizje
> wygladu  PLD-wersja "bardzo  beta" sluzaca  raczej do  tego,
> [...]

Cześć! Jako jedyny dotychczas  opiekun strony chcę podziekować
ci  za  chęć  współpracy.   Zdeycydowanie  trzeba  nam  kogoś,
kto  ukatualniałby  stronę.  Jednak  dzięki  automatyce,  jaką
stosujemy, nie  potrzeba do  tego specjalnych  umiejętności, a
jedynie wytrwałości i systematyczności. Należy uważnie patrzeć
na to, co się  dzieje w PLD i po prostu  co jakiś czas wrzucać
na stronę odpowiednią informację.

Zaproponowany  przez   ciebie  design  jest  oparty   o  starą
wersję strony, obecny  jej adres http://pld-linux.org/ wygląda
zupełnie inaczej.

Jeśli  jesteś  gotowy  do systematycznej  pracy,  zapraszam  -
dostaniesz odpowiednie uprawnienia.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/