Instalacja na dysku SCSI i initrd (AC)

romke romke at romke.info
Fri Apr 9 03:26:20 CEST 2004

Witam, miałem problem z instalacją PLD AC
( pld-i686-MINI-test-20040306.iso  ) na dysku SCSI

Problem polegał na tym, iż w initrd nie był umieszczany
sterownik kontolera, ręczne przepisanie initrd:
# geninitrd --with sym53c8xx ....
pomogło

Dodatkowo instalator powinien dopisywać ten moduł do
/etc/sysconfig/geninitrd
( BASICMODULES="sym53c8xx" czy może PREMODS?? )
aby upgrade kernela nie powodowały problemów....

Z góry przepraszam, jeśli problem został rozwiązany
w nowszych wersjach ( niestety dopiero dziś zauważyłem nowe iso )
lecz nie dysponuję drugim kompem ze SCSI na którym mógłbym nowe
iso przetestować...

pozdrawiam
--
romke Roman Barczyński