Instalacja na dysku SCSI i initrd (AC)

Marcin Doliński averne at pld-linux.org
Fri Apr 9 09:36:10 CEST 2004

W liście z pią, 09-04-2004, godz. 03:26, romke pisze:
> Witam, miałem problem z instalacją PLD AC
> ( pld-i686-MINI-test-20040306.iso  ) na dysku SCSI
>
> Problem polegał na tym, iż w initrd nie był umieszczany
> sterownik kontolera, ręczne przepisanie initrd:
> # geninitrd --with sym53c8xx ....
> pomogło
>
> Dodatkowo instalator powinien dopisywać ten moduł do
> /etc/sysconfig/geninitrd
> ( BASICMODULES="sym53c8xx" czy może PREMODS?? )
> aby upgrade kernela nie powodowały problemów....
>
> Z góry przepraszam, jeśli problem został rozwiązany
> w nowszych wersjach ( niestety dopiero dziś zauważyłem nowe iso )
> [...]
Witam.

Instalator dopisuje do pliku /etc/modules.conf poniższe linijki:
# cat /etc/modules.conf
alias scsi-hosts sym53c8xx
alias scsi_hostadapter sym53c8xx

One powinny w pełni wystarczyć do automatycznego wygenerowania initrd.
Czy te linijki zostały prawidłowo dopisane?

--
Marcin Doliński
Release Manager
averne at pld-linux.org