Pytanie...

compfucjusz compfucjusz at interia.pl
Tue Sep 7 14:41:36 CEST 2004

WITAM!!

Mam pare pytań dotyczących Waszej dystrybucji...

1. Jak obsługuje laptopy? (chodzi mi o apm i pcmcia - karta sieciowa)
2. Czy bazujecie na jakimś innym Linuxie czy Sami wszystko tworzycie?
3. Jak narazie Macie wersje 2.0 testową - czy w najbliższej przyszłości (nie dalej niż miesiąc) planujecie coś z tym zmienić? (wersja stabilna, nowa wersja)
4. Czy Macie opis instalacji dostępny podczas instalcji?(np tak jak w gentoo?)

I ostatnie najważniejsze...

Czy nie zamieścili by Państwo Naszego linka gdzieś na waszej stronie?

asseq.pl    - Jest firmą wysyłkową dystrybuującą oprogramowanie OpenSource.

Oczywiście Mamy w naszym asortymencie Waszą dystrybucje.

Bylibyśmy niezmiernie wdzięczni za to...

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc...
compfucjusz...