Pytanie...

The Undefined undefine at aramin.net
Sun Sep 12 18:13:13 CEST 2004

Jednak odgrzebalem starego maila.

On Tue, Sep 07, 2004 at 02:41:36PM +0200, compfucjusz wrote:
> 1. Jak obsługuje laptopy? (chodzi mi o apm i pcmcia - karta sieciowa)
u mnie dziala. zarowno apm jak i sieciowki(orinoco i jakis realtek) na
pcmcia.
szczegoly czy dany laptop/jego urzadzania maja sterowniki pod linuksa -
polecam strone producenta.

> 2. Czy bazujecie na jakimś innym Linuxie czy Sami wszystko tworzycie?
od kilku lat PLD jest rozwijane niezaleznie od innych dystrybucji.
Oczywiscie ciekawsze rozwiazania, patche, programy, i inne rzeczy ktore
warto "sportowac" sa "zapozyczane". Podobnie jak tlumacznia z roznych
egzotycznych jezykow.

> 3. Jak narazie Macie wersje 2.0 testową - czy w najbliższej
> przyszłości (nie dalej niż miesiąc) planujecie coś z tym zmienić?
> (wersja stabilna, nowa wersja)
zadaj to pytanie RM-om lini ktora Cie interesuje.

> 4. Czy Macie opis instalacji dostępny podczas instalcji?(np tak jak w
> gentoo?)
to znaczy?
opisow instalacji jest mnostwo w sieci.
zreszta - nie mam pojecia co w tym trudnego - kilkanascie razy enter...

> I ostatnie najważniejsze...
>
> Czy nie zamieścili by Państwo Naszego linka gdzieś na waszej stronie?
to pytanie raczej do osob ktore sie zajmuja strona - podawalem juz Ci
adres kontaktowy.

Pozdrawiam

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała