INFO: ruchy kernelowe, mrozenie main

Marcin Król hawk at limanowa.net
Tue Dec 5 11:28:04 CET 2006

Hello.

Niech ta lista przyda sie do tego do czego zostala stworzona.

Informuje, ze na FTP nastapily ruchy kernela i okolic. kernel-grsecurity
 z main wraz z przyleglosciami przewedrowal do supported. kernel z ready
wraz z przyleglosciami przewedrowal do main. kernel-grsecurity z ready
przewedruje do supported jak tylko wymysle sposob na zmuszenie builderow
do zbudowania przyleglosci.

Poniewaz kernel byl ostatnia rzecza, ktora blokowala zrobienie nowych
ISOs informuje, ze od 15 stycznia zawartosc main bedzie zamrozona co
przy braku sniegu pozwoli mi mam nadzieje wygenerowac w okresie
swiatecznym nowe obrazy CD, ktore zostana wydane jako wersja stabilna Ac.

And short version in english

1. kernel-grsecurity was moved form main to supported
2. new kernel was moved from ready to main
3. new grsecurity kernel will be moved to supported in future
4. main tree will be frozen at December 15th
5. if snow will not fall, we may have Ac stable ISOs before 2007

M.