Tak sie zastanawaim.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 29 Sie 2003, 11:31:05 CEST

On Fri, 29 Aug 2003, Jacek Rzęsista wrote:
> [...]

Tiwku - ma sens.

Twierdzisz, że RA używa się tylko na stacjach roboczych? :))

> Dlatego wolę testować na stacji roboczej :)

aha :)

Poza tym - tu nie chodzi o aplikacje tylko. Chodzi o to, żeby ludzie,
którzy mogą przetestowali czy rzecz, która leży w ready jest naprawdę
gotowa do przerzucenia. Ja jestem jedną osobą i nie jestem w stanie tego
zrobić. Jasne, to co używam - sprawdzę. Często nawet na dużej produkcji
(jak było przy squidzie, a i tak się okazało, że np. alchemyx miał
problemy...), ale nie jestem w stanie wszystkiego.

> Przecież nie problem pisać na tej liście o tym i o tym - przecież nie
> będziesz zakładał dla każdego kolejnego wydania PLD nowej listy ...

HOUGH.
Testowanie teraz AC nie ma sensu tak naprawdę...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...