Tak sie zastanawaim.

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 29 Sie 2003, 13:43:48 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 29 of
August 2003 11:31, Paweł Gołaszewski typed:

> Twierdzisz, że RA używa się tylko na stacjach roboczych? :))

Czyli tylko ja jestem taki hardcorowcem? ;-}

> Poza tym - tu nie chodzi o aplikacje tylko. Chodzi o to, żeby ludzie,
> którzy mogą przetestowali czy rzecz, która leży w ready jest naprawdę
> gotowa do przerzucenia. Ja jestem jedną osobą i nie jestem w stanie tego
> zrobić. Jasne, to co używam - sprawdzę. Często nawet na dużej produkcji
> (jak było przy squidzie, a i tak się okazało, że np. alchemyx miał
> problemy...), ale nie jestem w stanie wszystkiego.

A właśnie - czy ten nowy Squid, bodajże 2.5.STABLE3-3, już działa _tak_
_jak_ _powinien_? Tzn., czy już potrafi używać ToS?

A to już istnieje takie coś jak Ac?

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery