test -> ready [02/12/03 #2]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 3 Gru 2003, 23:12:28 CET

On Wed, 3 Dec 2003, Mateusz Korniak wrote:
> Ale on się chyba robi tylko jeśli admin pozmieniał plik konfiruracyjny,
> tak ? Jeśli tak, to znaczy że domyślny mu _nie_ odpowiada i _nie_ można
> go przykrywać nowym domyślnym. Coś źle rozumiem ?

Tak, źle rozumiesz.

Miałem zainstalowany program, w którym zmieniłem cośtam w konfigu. Po
upgrade mi to _nie działa_ . To jest zła sytuacja, a już niedopuszczalna w
stabilnej linii. Takie rzeczy zawsze powinny być poprawiane triggerami. O
ile to jest tylko możliwe. Jeżeli nie jest to taki program w żadnym razie
nie powienien trafić do stabilnej linii.

Argument ze squidem jest żaden. Tam nie było prawie zmian, a juz nie
takie, które mogłyby spowodować nie-działanie (nie znam bynajmniej
takich). Ja nie musiałem _nic_ zmieniać, a mam squida mocno rozgrzebanego
i o b. dużym obciążeniu (4k file-deskryptorów to u mnie granica....)
Tutaj jest zupełnie inaczej.

Zresztą - to nie ja się skarżyłem jakiś czas temu na różnice...

Tak naprawdę to i tak raczej Andrzej będzie o tym decydował. Od dłuższego
już czasu to on de-facto sprawuje kontrolę nad RA - ja po prostu
definitywnie mam mniej czasu... znacznie... Co widać chyba dosyć mocno...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...