test -> ready [02/12/03 #2]

Czw, 4 Gru 2003, 11:40:05 CET

On Wednesday 03 of December 2003 23:12, Paweł Gołaszewski wrote:

> Tak, źle rozumiesz.
>
> Miałem zainstalowany program, w którym zmieniłem cośtam w konfigu. Po
> upgrade mi to _nie działa_ . To jest zła sytuacja, a już niedopuszczalna w
> stabilnej linii. Takie rzeczy zawsze powinny być poprawiane triggerami. O
> ile to jest tylko możliwe.

A możesz pociągnąc dalej wyjasniena, konkretnie, co miałby robić ów magiczny
trigger w kontekście jak poniżej ?

Zmieniła się filozofia pracy pakietu na tyle stary plik konfiguracyjny nie
działa z nowym pakietem. Robiona jest aktualizacja w systemie w którym ów
stary plik konfiguracyjny jest zmieniony.

?

--
Mateusz Korniak