firewall ipchains

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 21 Paź 2003, 08:19:15 CEST

On Mon, Oct 20, 2003 at 11:57:34PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wkurzyl mnie dzisiaj w koncu malo elastyczny parser konfiguracji firewalla w
> RA. Jesli krtos ma ochote potestowac, to dolaczam wersje z lekka rozbudowana.
> Glowne jej "ficzery", to:
>
> - akceptowanie "any" jako protokolu
> - mozliwosc dopisywania wykrzyknikow przy wszystkich polach zezwalajacych na
>   to bez koniecznosci cytowania nastepujacych po nich spacji / tabulacji
> - tolerowanie pominiecia pola "port" (zrodlowy / docelowy) w niektorych
>   sytuacjach, gdy nie rodzi to niejednoznacznosci.

A nie prościej/elastyczniej zrobić jak w Debianie czy RH? Nie trzeba
uczyć się składni, tylko pisze się zwykłe regółki

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/