firewall ipchains

Wto, 21 Paź 2003, 10:28:52 CEST

Krzysztof Garus wrote:

> A nie prościej/elastyczniej zrobić jak w Debianie czy RH? Nie trzeba
> uczyć się składni, tylko pisze się zwykłe regółki

Znaczy lista opcji dodawanych do polecenia ?
Prosciej, ale nie backward-compatible.

Mysle, ze warto by tak zrobic dla iptables.

Inna sprawa, ze parser i tak bedzie potrzebny dla konwertera ipchains ->
iptables [ -> (cokolwiek bedzie nastepne) ].

Z drugiej strony nie pytalem, czy warto to robic, tylko czy warto to
wrzucic...
;)

  phone (48)(58) 347 14 61