KDE 3.1.4 z ra-ready

Wto, 21 Paź 2003, 13:12:57 CEST

Robert 'dzeus' =?ISO-8859-2?Q?Grau=BFenis?= wrote:
> Czy obecna wersja leżąca na ready nie umie jeszcze po polsku, to
> znaczy KPersonalizer czy jak on tam się zwie umożliwa wybór jedynie
> US.

Umiec powinna w sensie zawierania komunikatow w pakietach.
Jesli nie dziala wybor jako taki, to napisz dokladnie jaki zestaw pakietow
masz zainstalowany i czy pomoze usuniecie starej konfiguracji.

Zaobserwowalem raz problem z niemoznoscia wybrania kraju i ograniczona lista
jezykow, ale w czarodziejski sposob zniknal zanim udalo mi sie go
zdebugowac.

  phone (48)(58) 347 14 61