KDE 3.1.4 z ra-ready

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 21 Paź 2003, 13:19:22 CEST

On Tue, 21 Oct 2003 13:12:57 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Umiec powinna w sensie zawierania komunikatow w pakietach.
> Jesli nie dziala wybor jako taki, to napisz dokladnie jaki zestaw
> pakietow masz zainstalowany i czy pomoze usuniecie starej
> konfiguracji.
>
> Zaobserwowalem raz problem z niemoznoscia wybrania kraju i
> ograniczona lista jezykow, ale w czarodziejski sposob zniknal zanim
> udalo mi sie go zdebugowac.

[dzeus w home dzeus]$ rpm -qa | grep kde
kde-splash-default-3.1.4-0.13
kdebase-common-konsole-3.1.4-0.13
kdebase-konsole-3.1.4-0.13
kdebase-3.1.4-0.13
kdebase-kicker-3.1.4-0.13
kdebase-klipper-3.1.4-0.13
kdelibs-3.1.4-0.8
kde-sdscreen-default-3.1.4-0.13
kdebase-core-3.1.4-0.13
kdebase-libkonq-3.1.4-0.13
kdebase-common-filemanagement-3.1.4-0.13
kdebase-libkmultitabbar-3.1.4-0.13
kdenetwork-3.1.4-0.3
kdenetwork-lanbrowser-3.1.4-0.3
kdebase-screensavers-3.1.4-0.13
arts-kde-3.1.4-0.8
kdebase-ksysguard-3.1.4-0.13
kdebase-kmenuedit-3.1.4-0.13
kdebase-mailnews-3.1.4-0.13
kdenetwork-kmail-3.1.4-0.3
kdeartwork-screensavers-3.1.4-0.3
kdelibs-devel-3.1.4-0.8

qt-3.1.2-8

Kasowałem wszystkie konfigi ale efekt ten sam mam locale English US
jest jedynie to do wyboru w ustawieniach lokalizacji.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User