braki w KDE-3.1.1 z ra/updates/security

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 14 Wrz 2003, 05:06:20 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia
09/03/2003 07:38 PM:

> hhhmmm... nawet nie wiedziałem...

Prawda, ze przyjemne:-)? I jakie przydatne przy
robieniu porzadku z muzyka.
To co kiedy bedzie dzialac? Zalezy mi na tym dosyc

> Wystartowałem arts-a... i nie widzę gdzie jest ten "podgląd w osadzonym
> odtwarzaczu... Można coś bliżej?

Trzeba miec zdaje sie kaboodle zainstalowany, ale
chodzi o to, ze KDE w ogole nie chce ruszyc niczego
poza *.wav, a to baaardzo uciazliwe.
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<