braki w KDE-3.1.1 z ra/updates/security

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 19:35:53 CEST

On Sun, 14 Sep 2003, Boski Cinek wrote:
> Prawda, ze przyjemne:-)? I jakie przydatne przy robieniu porzadku z
> muzyka.

No cóż - może i przydatne, ale to już bajer piramidalny...

> To co kiedy bedzie dzialac? Zalezy mi na tym dosyc

Jak ci zależy to szukaj błędu :P

Nie wiem czy zauważasz, ale taki sposób rozmowy, a w zasadzie żądania, nie
jest zbyt przyjemny.

> Trzeba miec zdaje sie kaboodle zainstalowany, ale chodzi o to,

Właśnie o to chodzi, że ja go nie miałem.

> ze KDE w ogole nie chce ruszyc niczego poza *.wav, a to baaardzo
> uciazliwe.

Ale *musisz* wytłumaczyć *dokładnie* test-case, żeby móc odtworzyć błąd.
Inaczej możesz sobie napisać jeszcze ze 20 postów, a i tak zostaniesz
olany łukiem gotyckim.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...