[AC] glibc-kernel-headers-2.3.2-3

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Wto, 30 Wrz 2003, 10:47:08 CEST

Witam.
Obecnie posiadam Moją Własną Dystrybucję (TM) w 95% zgodną z AC.
Zauważyłem, że żaden pakiet nie potrzebuje glibc-kernel-headers, a z kolei
bez tego pakietu praktycznie nic w AC się nie da zbudować.
Próbowałem zbudować:

hdparm.spec     wynik:
> i686-pld-linux-gcc -O2 -march=i686   -c -o hdparm.o hdparm.c
> In file included from /usr/include/errno.h:36,
>                  from hdparm.c:9:
> /usr/include/bits/errno.h:25:26: linux/errno.h: Nie ma takiego pliku ani
> katalogu

gtk+2.spec   wynik:
> checking how to run the C preprocessor... /lib/cpp
> configure: error: C preprocessor "/lib/cpp" fails sanity check
> See `config.log' for more details.

a w nim potwierdzenie,że barkuje plików nagłówkowych, a pakiety jak do tej
pory:
kermit w zaba kermit$ rpm -qa | grep glibc
glibc-devel-2.3.2-3
glibc-2.3.2-3
glibc-localedb-all-2.3.2-3
kermit w zaba kermit$ rpm -qa | grep kernel
kernel-2.4.21-1.6
kernel-source-2.4.21-1.6
kernel-headers-2.4.21-1.6

Gdzieś po drodze powinna być zależność od g-k-h, ale nie znam się na tyle,
żeby określić gdzie.

Pozdrawiam
--
Sławomir Sędyka