[AC] http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra.txt

Wto, 30 Wrz 2003, 10:24:48 CEST

On Monday 29 of September 2003 18:42, Adam Gapiński wrote:

> Ehh. A to mój babol: instalujesz i686, a w chroot jako pierwsza rzecz po
> uruchomieniu poldka:
> poldek> upgrade --reinstall *

Ehhh, głupi jestem kompletnie. Przecież tak samo robiłem z instalatorem Ra
który był i386 ... ;)

> Zakładam, że na Ra miałeś devfs. Bo ja nie używam, a lilo w chroot wywaliło
> tyle:
> [root w dom /]# lilo
> Warning: '/proc/partitions' does not match '/dev' directory structure.
>     Name change: '/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc' -> '/dev/hda'
>     The kernel was compiled with DEVFS_FS, but 'devfs=mount' was omitted
>         as a kernel command-line boot parameter; hence, the '/dev'
> directory structure does not reflect DEVFS_FS device names.
> Added PLD-Ac *
>
> I po bootnięciu zero problemów :)

Zgadza się. Gdy wywaliłem kompletnie devfs i po przeinstalowaniu dev, dyski
były, ale za to ttyX nie były zlinkowane do vc/X. Musiałem ręcznie poprawiać
bo init nie potrafił urchomić mingettty.

A potem instalnąłem devfs i devfsd oraz w /etc/sysconfig/system zrobiłem:

# Mount /dev (Device Filesystem)
MOUNT_DEVFS=yes

# Start DevFS daemon to preserve compatibility with old "style" device names
RUN_DEVFSD=yes
# Above stolen from Ra

I wszystko działa pięknie na devfs.

--