braki w KDE-3.1.1 z ra/updates/security

Adam Piątyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Wto, 2 Wrz 2003, 08:56:40 CEST

> No cóż... !clue, jak mawia malekith ;)

Możesz coś więcej napisać jak się objawia to 'przestawanie działania
klawiatury'? Bo ja coś podobnego z zacinającą się klawiaturą
zaobserwowałem dwa razy w Gentoo (kde-3.1.2) na moim laptopie. W PLD
się z tym nie spotkałem, ale stosunkowo rzadziej korzystam z komputera
stacjonarnego, na którym mam zainstalowane PLD.
Objaw był taki, że część klawiszy zachowywała się jak kursory w 'vi' ;-)
a reszta w ogóle nie reagowała... Na szczęście mysz w tym czasie
działała i pomogło wylogowanie z sesji KDE i zalogowanie od zera
(menager logowania u mnie w Gentoo to kdm).
Może to nie jest problem paczek w PLD tylko jakiś bug w samym kde...

ediap

--
-=#=-   Adam Piątyszek - "ediap"      -=#=-                       -=#=-
-=#=-   ediap (at) et.put.poznan.pl   -=#=-   Linux ID: #204648   -=#=-