braki w KDE-3.1.1 z ra/updates/security

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 19:48:23 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia
09/02/2003 08:56 AM:
> [...]
> klawiatury'? Bo ja coś podobnego z zacinającą się klawiaturą
> zaobserwowałem dwa razy w Gentoo (kde-3.1.2) na moim laptopie. W PLD
> się z tym nie spotkałem, ale stosunkowo rzadziej korzystam z komputera
> stacjonarnego, na którym mam zainstalowane PLD.
> Objaw był taki, że część klawiszy zachowywała się jak kursory w 'vi' ;-)
> a reszta w ogóle nie reagowała... Na szczęście mysz w tym czasie
> działała i pomogło wylogowanie z sesji KDE i zalogowanie od zera
> (menager logowania u mnie w Gentoo to kdm).
> Może to nie jest problem paczek w PLD tylko jakiś bug w samym kde...

Objawia sie to tak, ze naciskam klawisze i nic sie nie
dzieje:-). Tyle, ze po jakiejs chwili klawiatura znowu
odzywa i zaczyna wykonywac rzeczy ktore wciskalem na
klawiaturze jak nie dzialala. Wylogowywac sie nie
musialem, wystarczylo, ze zamknalem pare programow
(mysz dzialala), poszedlem sobie zrobic hernbate,
zagrac w bilard, przeczytac 10tomowa encyklopedie...no
czyli jdnym slowem: na chwile;-) i potem znowu
dzialala.....przez jakis czas. Ale dzisiaj caly dzien
hula KDE (uptime: 6:29) i nie mialem takich niespodzianek.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"