braki w KDE-3.1.1 z ra/updates/security

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 2 Wrz 2003, 19:08:14 CEST

> Pytanie - gdzie ty masz ten podgląd, o którym piszesz??? Ja nie mogę go
> znaleźć. po kliknięciu na mp3 uruchamia mi się xmms...

Nie klikasz. Wybierasz z gornego menu
"Widok-->Podglad--->Pliki dzwiekowe" i teraz po
najechaniu myszka na plik (ale nie zaznaczenie) powinno
zaczac odgrywac plik. Sprawdz na wav'ach-tam dziala. A
mozna tez kliknac prawym guzikiem i wybrac "podglad w
osadzonym odtwarzaczu". Tylko oczywiscie trzeba miec
ARTSa wystartowanego

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<