[10]

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 4 Wrz 2003, 22:10:46 CEST

On Thu, Sep 04, 2003 at 09:27:22PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Do security czekają: netris, tightvnc
> Proszę je *naprawdę* przetestować...
tighvnc jak zdążę to jutro. netris działa - sieciowo i pojedyńczo.

> Zmieniam troche sposób przedstawiania przy przenoszeniu z test do ready.
> Będę pokazywał tylko SRPMS oraz i686 (jako najczęstsze)... Przenoszenie z
> ready pozostanie bez zmian. Jeżeli się to nie spodoba - mówcie. Na pewno
> posty będą mniejsze.
jakby dało radę daj coś w stylu
przenoszone: i386 i586 i686 sparc
z arch które są przenoszone.

> * SRPMS:
>         whois-4.6.6-2.src.rpm
działa z tego co widzę.

> * SRPMS:
>         squid-2.5.STABLE3-5.src.rpm
no cóż... sprawdźmy to :)
na razie wydaje się ze działa.
jak mnie w nocy obudzą i się dowiem że nie działa, to... poinformuję o
tym ;)

> * SRPMS:
>         FHS-2.2-13.src.rpm
na ra-updates-security zainstalowało się bez zgrzytów.

>         netris-0.52-1.src.rpm
work

> Przeniesione z ready do updates/general:
> 622c97e3d6c43db54b5eeba76044f2f7  SRPMS/smpstat-0.1.1-1.src.rpm
hm.. tak się wogóle zastanawiam.. może pakiety nowe, których nie było
wcześniej wrzucać do ra-updates-security?
powód - ra-updates-security podobnie jak ra jest domyślnie włączone. I
nie ma żadnego zagrożenia że "nowa wersja pakietu" coś napsuje w
systemie albo się będzie automagicznie ściągać...

> * SRPMS:
> 5e57ebd349f6829f4d6e2cadb07fa3d9  SRPMS/vixie-cron-3.0.1-85.src.rpm
tutaj mały zgrzyt. po upgradzie z hc-cron na vixie-cron nie wykonał
się(słusznie zresztą) trigger. efekt - w /var/spool/cron/ pliki zostały
z oryginalnymi prawami a nie user.crontab
wydaje mi się że warto by było na tą okazję przewidzieć triggera