[10]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 23:51:58 CEST

On Thu, 4 Sep 2003 undefine w aramin.net wrote:
> dla każdego pakietu po prostu arch na których się zbudował... z md5sum
> imho można dać sobie na tej liście spokój - kto by tam sprawdzał ;)

Nie.

Nie jestem w stanie generować announce-ów z prawdziwego zdażenia, więc
przynajmniej tutaj sumy muszą się pojawić.

> jak na razie ciągle chodzi ;) a telefon nie dzwoni... ech.. samotnie się
> czuję :(

Chcesz? mogę ci zrobić taki pakiecik, że będziesz bardzo... ekhm....
towarzyski ;)

> to czym się w końcu będzie różnić security od general, skoro i tak oba
> będą miały być włączone?

Tym co tam się znajduje.
Teraz nie bardzo wiadomo czy niektóre poprawki wrzucać do security czy do
general. Tak byłaby jasność.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...