[10]

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 4 Wrz 2003, 23:34:16 CEST

On Thu, Sep 04, 2003 at 11:18:19PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> hmm - to mi nie pasuje jakoś. Zobaczymy jeszcze.
dlaczego nie?
dla każdego pakietu po prostu arch na których się zbudował...
z md5sum imho można dać sobie na tej liście spokój - kto by tam
sprawdzał ;)
analogicznie warto by było określić która wersja była testowana.
np
squid: i686
netris: sparc
;)

> tutaj są 2 zmiany - dodane oficjalne patche oraz patch na deskryptory
> plików. To czego alchemyx się domagał (i słusznie).
jak na razie ciągle chodzi ;) a telefon nie dzwoni... ech.. samotnie się
czuję :(

> Wraz z 1.1 i tak w poldku chcę 3 katalogi:
> security - wiadomo
> general - poprawki do *błędów* w pakietach oraz wymagane do spełnienia
> 	zależności z security. Żeby nie było takich cudów jak teraz, że
> 	całe KDE musiało się w security znaleźć... chore.
> Te dwa włączone w domyślnym poldku.
to czym się w końcu będzie różnić security od general, skoro i tak oba
będą miały być włączone?