[Security] #5

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 16 Wrz 2003, 21:19:39 CEST

On Tue, Sep 16, 2003 at 09:01:23PM +0200, Tomasz Wittner wrote:

> A ja trochę zgłupiałem, jak zobaczyłem commitowe przepychanki. Trzymam się
1. mmazur puścił pierwszą wersję - ok
2. ankry  poprawił ścieżki - spieprzył
3. nie bydowało się - poprawiłem speca dodając -p1 - ok
4. mmazur cofnął poprawkę ankrego - spieprzył
5. cofnąłem swoją zmianę - ok, puściłem na buildery
:p

punkt 3 i 4 - nie wiem który był pierwszy, mniej więcej były w tym samym
czasie bez wiedzy o sobie.
;>

Andrzej