[Security] #5

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 16 Wrz 2003, 21:41:22 CEST

Dnia wto 16. września 2003 21:19, undefine w aramin.net napisał:

> 1. mmazur puścił pierwszą wersję - ok
> 2. ankry  poprawił ścieżki - spieprzył
> 3. nie bydowało się - poprawiłem speca dodając -p1 - ok
> 4. mmazur cofnął poprawkę ankrego - spieprzył
> 5. cofnąłem swoją zmianę - ok, puściłem na buildery
>
> :p
>
> punkt 3 i 4 - nie wiem który był pierwszy, mniej więcej były w tym samym
> czasie bez wiedzy o sobie.
> ;>

Nie chodzi mi o speca tylko o to, co się działo z
openssh-buffer_c_overflow.patch - ale to chyba było commitowane razem ze
specem i ma razem z nim wspólne commitlogi - na początku myślałem, że ankry
coś zmienił w kodzie łatki (ale nie mogę teraz dopatrzeć się żadnej zmiany,
więc nic nie zmienił), przestraszyłem się tego:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SOURCES/openssh-buffer_c_overflow.patch
1.1.2.2 Tue Sep 16 15:42:46 2003  by mmazur
CVS Tags: STABLE, openssh-3_2_3p1-4
Diffs to 1.1.2.1
- ankry: go brake something else ok?
- reverted last change

tego nie ma w commitlogach do speca. W pierwszej chwili, pomyśłałem, że mmazur
ma za złe ankremu, że zmienia kod łaty. Tak to bywa, jak ma być szybko. I
zdaje się, że indexy poldka dla !=ix86 zostały najpierw zregenerowane, a
dopiero potem pojawiły się pakiety (wynika to z powolności !=ix86?). Teraz
jest już ok.
> Andrzej
Tomek
--