[Security] #5

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 16 Wrz 2003, 22:10:05 CEST

On Tue, Sep 16, 2003 at 09:41:22PM +0200, Tomasz Wittner wrote:
> [...]
> specem i ma razem z nim wspólne commitlogi - na początku myślałem, że ankry
> coś zmienił w kodzie łatki (ale nie mogę teraz dopatrzeć się żadnej zmiany,
> więc nic nie zmienił), przestraszyłem się tego:
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SOURCES/openssh-buffer_c_overflow.patch
> 1.1.2.2 Tue Sep 16 15:42:46 2003  by mmazur
> CVS Tags: STABLE, openssh-3_2_3p1-4
> Diffs to 1.1.2.1
> - ankry: go brake something else ok?
> - reverted last change
>
> tego nie ma w commitlogach do speca. W pierwszej chwili, pomyśłałem, że mmazur
hm.. zmiana ankrego to była jedynie zmiana ścieżki - tak że wymagała
dodania parametru -p1 do %patch w specu. Nie wiem po co to ankry
zrobił.. Może jakieś wytłumaczenie?
potem mmazur to cofnął a ja nie wiedząc o cofnięciu mmazura commitnąłem
poprawkę na speca... a potem cofnąłem swoją zmiane.. Ot i przepychanki
:/

> ma za złe ankremu, że zmienia kod łaty. Tak to bywa, jak ma być szybko. I
> zdaje się, że indexy poldka dla !=ix86 zostały najpierw zregenerowane, a
> dopiero potem pojawiły się pakiety (wynika to z powolności !=ix86?). Teraz
> jest już ok.
to jest raczej niemożliwe. Indeksy generują się z istniejących juz na
ftp pakietów :/
Więc nie ma możliwości że indeksy są nowsze od stanu ftp..