[Security] #6

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 22:00:53 CEST

Dnia czw 18. września 2003 21:46, Adam Gapiński napisał:

> No to jesteś w błędzie zdaje się ;) O ile już w ready mogą "leżakować"
> pakiety czekające na spełnienie zależności to imho *tym* bardziej w test

Niby tak, ale do spełnienia zależności, potrzeba jednego pakietu. Ja jestem
takiego zdania, iż jeżeli coś trzeba przetestować, to fajnie by było, gdyby
się to dało zrobić. A teraz pewnie będzie tak, że się zbuduje za "nowe"
module-init-tools i trzeba będzie od nowa budować modutils (już w wersji
nowszej która istnieje). NIe jestem jeszcze osobą, która powinna się na ten
temat wypowiadać, ale zdaje mi się, że lepiej było by tak, że wraz z
budowanem pakietu powinny się budować pakiety do niego potrzebne (zależne)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551