[Security] #6

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 23:07:03 CEST

Hello Lukasz,

Thursday, September 18, 2003, 10:00:53 PM, you wrote:

LG> nowszej która istnieje). NIe jestem jeszcze osobą, która powinna się na ten
LG> temat wypowiadać, ale zdaje mi się, że lepiej było by tak, że wraz z
LG> budowanem pakietu powinny się budować pakiety do niego potrzebne (zależne)

Tak zawsze powinno być ale IMHO chyba nigdy tak nie było albo bardzo
rzadko tak się odbywało że nowy pakiet lądował wraz z zależnościami
przez co wiele osób (np ja) szybko się zniechęca do testowania nowego
(skoro i tak sie nie chce zainstalować)

-------
Best regards,
 Marcin
/* Tylko pieniądz jest władcą całego świata. */