[Security] #6

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 23:21:31 CEST

On Thu, 18 Sep 2003, Lukasz Glebicki wrote:
> Tak przy okazji mam kwestę co do pakietów w drzewku test. Rozumiem, że
> są tam pakiety do testowania,

Źle rozumiesz.
To są pakiety, które wypluje builder. Tylko (albo aż) tyle.
Pakiety przeznaczone do testowania są tylko i wyłącznie w ready. Tam leżą
podpisane, czekające na opinie.

> lecz np. pakiet modutils-2.4.23-1 wymaga module-init-tools, którego w
> tym drzewku nie ma.

I nie bedzie jeszcze długo, ponieważ potrzebne jest do tego nowe
geninitrd. Oraz AFAIR nowy busybox. Które są średnio przetestowane i jak
dla mnie średnio jeszcze pewne.

> Dla mnie to nie ma znaczenia, bo mam zbudowane modutils-2.4.25 wraz z
> module-init-tools z CVSu, lecz nie widzę sensu trzymania pakietów w
> "test", których nie da się zainstalować.

sensu nie ma.
Po prostu ręcznie nie chce mi się kasować (na wszystkich arch).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...