[test -> ready] #12

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 21 Wrz 2003, 14:30:18 CEST

On Sun, Sep 21, 2003 at 01:18:45PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
>         abs-guide-2.1-1.noarch.rpm
no.. to tylko dokumentacja ;)
nie wiem co moze byc w niej zwalone.

>         ml-pnet-0.5.12-1.i686.rpm
generalnie to nawet nie wiem jak z tego skorzystac, ale wydaje sie
dzialac :p

>         nmap-3.45-1.i686.rpm
niby dziala.. ;)

>         pflogsumm-1.0.15-1.src.rpm
na 3 maszynkach jak na razie dziala.
chociaz... mam troszke watpliwosci odnosnie tego.. nie wiem czy nie
lepiej byloby gdyby korzystal z logow w /var/log/archiv/ a nie z
aktualnego... Tak bierze log przed logrotate tylko dlatego ze nazwa
zaczyna sie od 0 i sie wykonuje wpierw...
calamaris dla przykladu bierze po prostu plik z logami z wczoraj z
archiv,rozkompresowuje go i takiego psuje :/
Co Wy na to?

(cc do domelu który psuje ten pakiet)