[test -> ready] #12

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 21 Wrz 2003, 15:09:44 CEST

Dnia nie 21. września 2003 14:30, undefine w aramin.net napisał:

> no.. to tylko dokumentacja ;)
> nie wiem co moze byc w niej zwalone.
życie uczy, że wszystko jest możliwe.

> na 3 maszynkach jak na razie dziala.

A wiesz, że wg autora to wersja alpha?
> chociaz... mam troszke watpliwosci odnosnie tego.. nie wiem czy nie
> lepiej byloby gdyby korzystal z logow w /var/log/archiv/ a nie z
> aktualnego... Tak bierze log przed logrotate tylko dlatego ze nazwa
> zaczyna sie od 0 i sie wykonuje wpierw...

Nie znam się na cronach, ale jeżeli jest tak (a pewnie jest tak), że zadania
np.: z cron.daily są wykonywane po kolei i (AND - taki operator logiczny)
następne jest wykonywane dopiero po zakończeniu poprzedniego, to po to i
pflogsumm i logwatch mają w cron.daily nazwy na 0, żeby wykonać się przed
logrotate (zanim to zapi... im logi sprzed nosa)
> calamaris dla przykladu bierze po prostu plik z logami z wczoraj z
> archiv,rozkompresowuje go i takiego psuje :/
Nic nie psuje, bo sobie tylko czyta - co ma psuć?
> Co Wy na to?
j.w.
[...]

--