[test -> ready] #12

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 21 Wrz 2003, 15:24:21 CEST

On Sun, Sep 21, 2003 at 03:09:44PM +0200, Tomasz Wittner wrote:
> życie uczy, że wszystko jest możliwe.
Nieprawda...

> A wiesz, że wg autora to wersja alpha?
a "poprzednia" beta. A jeszcze poprzednia stable.
Po przetestowaniu aktualna alpha trafi jako beta, a aktualna beta(albo
beta +1 ;) trafi na mieejsce stable...

> Nie znam się na cronach, ale jeżeli jest tak (a pewnie jest tak), że zadania
> np.: z cron.daily są wykonywane po kolei i (AND - taki operator logiczny)
> następne jest wykonywane dopiero po zakończeniu poprzedniego, to po to i
> pflogsumm i logwatch mają w cron.daily nazwy na 0, żeby wykonać się przed
> logrotate (zanim to zapi... im logi sprzed nosa)
ta.. pozatymuświadomiłem sobie że logi z smtp rotują się standardowo co
tydzień, wiec to co proponowałem nie ma sensu.
Za to można by (i imho to byłby dobry pomysł) skrypt który leży w
/etc/cron.daily/ by był bodobny do calamaris-croninterface, to znaczy
pozwalał podać jaki okres ma obejmowac log...
Bardzo mi się np podoba podsumowanie tygodniowe w calamarisie :)

> Nic nie psuje, bo sobie tylko czyta - co ma psuć?
ale może psuć :p