test -> ready

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 22 Wrz 2003, 18:33:48 CEST

Dnia pon 22. września 2003 17:23, Paweł Gołaszewski napisał:

> ok - czyli można założyć, że działa, tak?

Tak - założyć można.
Właśnie wróciłem do domu robię backup indexów namazu dla wwwoffle, i będę to
puszczał - potrwa ponad 2 godz. pełnego obciążenia proca - robienie
czegokolwiek podczas tego to koszmar (na koniec 200MB swapu). Ale i tak taki
test nie będzie do końca wiarygodny, chociaż b. bym się zdziwił, gdyby coś
znowu było nie tak - zresztą chyba nikt po za mną tego nie używał - nie jest
to krytyczna rzecz, przydatne jedynie dial-upowcom - może napiszę jakieś
micro-howto.

> Nikt nie będzie tego usuwał. Zastąpione będzie nową wersją.
Cały czas proszę tylko o skasowanie pliku wadliwej paczki
mknmz-wwwoffle-0.7.2-1*.rpm - rozumiem, że może być to czasochłonne - ja mam
tylko i586, a na ftp jest 3x i?86, sparc, alpha, ppc - rzeczywiście, może
taka pierdoła nie warta zachodu, a ja pewnych spraw nie czuję.

> Nie rozumiem czemu tak panikujesz. To jest nowa aplikacja i nikomu nie
> stanie się nic (bardzo) złego jak będzie nieużywalna. Trochę spokoju :D
Nie panikuję, ale czy wiesz gdzie znalazłem, że nestowcy mają ciągle
bugs.pld.org.pl ? - na rpm.pbone.net. Nowe paczki roznoszą się na mirrory po
całym świecie i niepotrzebnie mogą psuć opinię o PLD.
BTW, ludzie ciągle budują rc-inetd z HEAD i dziwią się, że mają rc-inetd-0.16
a rozpakowywuje się rc-inetd-0.15 - może Ktoś(TM) wywali "podrobione" source
z distfiles, usunie to z SOURCES/Attic ...
--
Tomasz Wittner