test -> ready

Pon, 22 Wrz 2003, 18:40:03 CEST

Tomasz Wittner wrote:

> Cały czas proszę tylko o skasowanie pliku wadliwej paczki
> mknmz-wwwoffle-0.7.2-1*.rpm - rozumiem, że może być to czasochłonne - ja mam
> tylko i586, a na ftp jest 3x i?86, sparc, alpha, ppc - rzeczywiście, może
> taka pierdoła nie warta zachodu, a ja pewnych spraw nie czuję.

Nikt nie lubi niepotrzebnej roboty.
Zwlaszcza, ze palec sie moze "omsknac" i do /dev/null poleci nie to co
powinno.
Jest sprawdzony skrypt do "upgrejdu" pakietow na ftp ich nowszymi wersjami i
niech tak zostanie.

Co innego, gdyby to lezalo w security.

> Nie panikuję, ale czy wiesz gdzie znalazłem, że nestowcy mają ciągle
> bugs.pld.org.pl ? - na rpm.pbone.net. Nowe paczki roznoszą się na mirrory po
> całym świecie i niepotrzebnie mogą psuć opinię o PLD.

Mirrory, co mialy sciagnac na pewno juz dawno sciagnely.

BTW: ta dyskusja chyba sie juz stala bezprzedmiotowa...

> BTW, ludzie ciągle budują rc-inetd z HEAD i dziwią się, że mają rc-inetd-0.16
> a rozpakowywuje się rc-inetd-0.15 - może Ktoś(TM) wywali "podrobione" source
> z distfiles, usunie to z SOURCES/Attic ...

Jak na razie autor "upgrejdu" ignoruje wywolanie do tablicy.
Moze trzeba bedzie poprosic CDG o interwencje ?

  phone (48)(58) 347 14 61