braki w KDE-3.1.1 z ra/updates/security

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 22 Wrz 2003, 23:33:44 CEST

On Sun, 21 Sep 2003, Boski Cinek wrote:
> Moze i bajer, ale przydatny. A czy obsluga mp3 i ogg'ow w knotify
> (wszystkie powiadomienia dzwiekowe w KDE), to tez bajer?? Bo tez nie
> dziala.

To jest już poważniejsza sprawa.

> Ale po zastanowieniu chyba jednak nie trzeba:-). Bo Knotify chyba nie
> wymaga kaboodle'a?

Bez niego nie miałem wogóle "wbudowanego odtwarzacza".

> Najpierw lame pytanie: co to jest "test-case".

To jest sposób, w jaki można błąd odtworzyć. I chodzi o to, żebyś go
opisał tak jak zrobiłeś to poniżej :)

> A blad bardzo latwo odtworzyc:
>
> 1.Uruchamiasz Konqueror'a w trybie przegladania plikow
>
> 2. Klikasz (z gornego menu): Widok-->Podgląd-->Pliki dźwiękowe.
>    Sprawdzasz czy sa zaznaczone i czy jest zaznaczone "Pokaż podgląd"
>
> 3. Sprawdzasz czy masz odpalonego ARTS'a. Jezeli nie, odpalasz

I tu jest problem. U mnie artsd po wystartowaniu się wywiesza na plikach
mp3. Błąd jest tutaj.
Można spróbować (dla chętnych, ja tego nie zrobię) jak to będzie działało
z artsd aktualnego z ready. Ale ostrzegam - to nie jest _wcale_
przetestowane.

> 4.  Najezdzasz kursorem myszki (nie zaznaczasz pliku!)  na dowolny plik
>    mp3/ogg i sluchasz, czy cos gra. Nic nie gra. I to jest wlasnie ten
>    blad:-D.

> Co mam jeszcze napisac? Przetrzepac caly pakiet i SPECe?

Nic więcej - to jest właśnie to co miałeś opisać :)

> Toz to ja tylko biedny tester jestem, tak sobie siedze i instaluje co wy
> tam panie na gorze zbudujecie.

hihihi - i patrzysz czy (gdzie) wybuchnie? ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...