braki w KDE-3.1.1 z ra/updates/security

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 21 Wrz 2003, 22:09:33 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia
09/16/2003 07:35 PM:

> No cóż - może i przydatne, ale to już bajer piramidalny...

Moze i bajer, ale przydatny. A czy obsluga mp3 i ogg'ow
w knotify (wszystkie powiadomienia dzwiekowe w KDE), to
tez bajer?? Bo tez nie dziala.

> Jak ci zależy to szukaj błędu :P
>
> Nie wiem czy zauważasz, ale taki sposób rozmowy, a w zasadzie żądania, nie
> jest zbyt przyjemny.

Jezeli odniosles takie wrazenie, to przepraszam. Ja
taki jestem, ze albo mowie dlugo, rozbudowanymi
zdaniami z mala iloscia zaimkow (wlasnie liceum
skonczylem;-)), albo bardzo bezposrednio, bez
"ozdobnikow". Nic nie zadalem, tylko pytalem. Ja
ogolnie bardzo grzeczny i mily jestem;-). Myslalem, ze
TY to wiesz, w koncu juz troche korespondecji
wymienilismy:-D.

> Właśnie o to chodzi, że ja go nie miałem.

Ale po zastanowieniu chyba jednak nie trzeba:-). Bo
Knotify chyba nie wymaga kaboodle'a?

> Ale *musisz* wytłumaczyć *dokładnie* test-case, żeby móc odtworzyć błąd.
> Inaczej możesz sobie napisać jeszcze ze 20 postów, a i tak zostaniesz
> olany łukiem gotyckim.

Najpierw lame pytanie: co to jest "test-case". A blad
bardzo latwo odtworzyc:

1.Uruchamiasz Konqueror'a w trybie przegladania plikow

2. Klikasz (z gornego menu): Widok-->Podgląd-->Pliki
dźwiękowe. Sprawdzasz czy sa zaznaczone i czy jest
zaznaczone "Pokaż podgląd"

3. Sprawdzasz czy masz odpalonego ARTS'a. Jezeli nie,
odpalasz

4.  Najezdzasz kursorem myszki (nie zaznaczasz pliku!)
na dowolny plik mp3/ogg i sluchasz, czy cos gra. Nic
nie gra. I to jest wlasnie ten blad:-D.  Co mam jeszcze
napisac? Przetrzepac caly pakiet i SPECe? Toz to ja
tylko biedny tester jestem, tak sobie siedze i
instaluje co wy tam panie na gorze zbudujecie.
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"