Nmap

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 09:10:43 CEST

On Tue, Sep 23, 2003 at 11:51:52PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Ciągle nie ma żadnych pozytywnych/negatywnych opinii o mysql4, który jest
> w ready. U siebie przetestowałem i wygląda ok, ale to jest dosyć ważny
> zasób i nie chciałbym na własnej tylko opinii bazować...

przydatny byłby serwisik który pokazywałby status testowanych rzeczy.
Do każdej pozycji byłaby ilość pozytywnych i negatywnych opini (ew. z
komentarzami).

Takie rzeczy (że coś od dłuższego czasu nie zostało zaopiniowane) byłyby
jak na dłoni.

co wy na to?

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/