Nmap

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 08:47:13 CEST

Dnia wto 23. września 2003 23:51, Paweł Gołaszewski napisał:

> Ze swojej strony *mocno* polecam zgłoszenie tego błędu autorom, bo raczej
> oni powinni się o tym dowiedzieć...
> Aha - i  info do nas o wynikach tego zgłoszenia (jeżeli będą)...

Zgłosiłem ten błąd. Mam nadzieję, że wsród 20 megabajtów wirusów, które
dostaje na skrzynkę przez noc, dostanę odpowiedź od autora.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551