[AC] http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra.txt

Pon, 29 Wrz 2003, 09:31:11 CEST

On Sunday 28 of September 2003 12:41, Adam Gapiński wrote:
> Witam!
> Jakby kogoś interesowało to zrobiłem to z grubsza tak i poszło bez
> zgrzytów: http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra.txt

Dzięki za opis.

1. Ja miałem następujące zgrzyty:
Przed
rpm --initdb --root=/mnt/Ac:
musiałem:
mkdir -p /mnt/Ac/var/lib/rpm

2. Nie mogłem się dowiedzieć jak przekonać poldka żeby olewał różnice arch.
(poldek był z Ra (i686), a chciałem mieć athlon).
Dopiero udało się ściągniecie pakietów ręcznie i rpm -i --ignorearch.
Chętnie bym się dowiedział jak na tym Ra ustawić aby też akcepetował athlon.

3. Trzeci zgrzyt (niestety nie udało się obeść) opisany w innym mailu - bo
bootowaniu Ac brak /dev/hda. ( Root part się montuje ro / moduły ide wszystko
jest, ale dostaje maintanance shell bo mu fsck /dev/hdaX nie wychodzi)

--
Mateusz Korniak