[AC] http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra.txt

Pon, 29 Wrz 2003, 18:42:21 CEST

Osóbka znana jako Mateusz Korniak, wystukała:

> Dzięki za opis.
>
> 1. Ja miałem następujące zgrzyty:
> Przed
> rpm --initdb --root=/mnt/Ac:
> musiałem:
> mkdir -p /mnt/Ac/var/lib/rpm

Thx. Sam nie wiem - musiałem ten katalog jednak ręcznie stworzyć, choć z
mojego .history to nie wynika... Mimo wszystko dopisałem.

> 2. Nie mogłem się dowiedzieć jak przekonać poldka żeby olewał różnice
> arch. (poldek był z Ra (i686), a chciałem mieć athlon).
> Dopiero udało się ściągniecie pakietów ręcznie i rpm -i --ignorearch.
> Chętnie bym się dowiedział jak na tym Ra ustawić aby też akcepetował
> athlon.

Ehh. A to mój babol: instalujesz i686, a w chroot jako pierwsza rzecz po
uruchomieniu poldka:
poldek> upgrade --reinstall *

> 3. Trzeci zgrzyt (niestety nie udało się obeść) opisany w innym mailu -
> bo bootowaniu Ac brak /dev/hda. ( Root part się montuje ro / moduły ide
> wszystko jest, ale dostaje maintanance shell bo mu fsck /dev/hdaX nie
> wychodzi)

Zakładam, że na Ra miałeś devfs. Bo ja nie używam, a lilo w chroot wywaliło
tyle:
[root w dom /]# lilo
Warning: '/proc/partitions' does not match '/dev' directory structure.
    Name change: '/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc' -> '/dev/hda'
    The kernel was compiled with DEVFS_FS, but 'devfs=mount' was omitted
        as a kernel command-line boot parameter; hence, the '/dev' directory
        structure does not reflect DEVFS_FS device names.
Added PLD-Ac *

I po bootnięciu zero problemów :)

pozdrawiam