mldonkey - update, pleaaase?

Szymon Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 3 Mar 2004, 10:07:11 CET

Witam !

   Od pewnego czasu straszliwie spadła mi skuteczność mldonkeya z Ra
   (2.5-4). Trochę kombinowałem ale nic nie pomagało. Wczoraj
   przebudowałem z CVSu wersję 2.5-12 (--without gui i z wywaleniem
   wymagan na wersje ocaml'a) i dziala jak kiedys - na full speedzie.

   Wiem, że to pakiet marginalny, jeżeli chodzi o rangę w dystrybucji,
   ale byłoby miło, gdyby pojawił się w updates.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (