test -> ready [19/03/04 #3]

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 19 Mar 2004, 21:26:12 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 03/19/2004
07:22 PM:

> Zainstalowałem i - póki co - działa.
O ja nie moge! Po co takiego starocia wydawac? Ja mam u siebie 0.3.7
(ale bez obslugi skryptow TCL:(, bo nie wiem jak to ujarzmic)
zbudowane z CVSu. Musialem tylko wyrzucic opcje
"--with-existing-libgadu" i (chyba) dodac sciezke przy koncowym
"pakietowaniu" plikow. Jak ktos chce to moge wystawic (tylko ktos mi
musi dac miejsce na FTP niestety, bo swojego nie mam) dla i686 i
src.rpm'a. Tyle, ze wtedy beda chyba klopoty z ekg (bo libgadu tkwi
wewnatrz kadu).
Podsumowujac: lepiej bylo w ogole nie wypuszczac, niz wypuszczac
takiego starocia. Rownie dobrze moglibyscie wydac dzisiaj KDE 2.0

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Nawet jeśli wygrasz wyścig szczurów,